trött och svag

Tjaao,
Jag är så trött jag håller på att dö, jag mår inte så bra heller ursh. Jag saknar alla mina vänner i skolan buhu, Ina är borta, Sofia är borta, Elin var borta, Gordon år borta, till och med adde är borta, det är ganska tomt i skolan .. tråkigt, tacka att felicia är där iallafall :) , Ja skulle alltså plugga idag när jag kom hem, sen skulle jag träna, men såklart somnar jag och vaknar upp alldeles försent, så nej det blev inget plugg, och nej det vlev inge gym för mig. Däremot kan jag stolt meddela att jag fick MVG i gymnastiken på idrotten, och jag är så glad så glad! men men

inge speciellt roliga bilder (A)

 
kram på er , thres

KÖTTA
Postat av: Sofia

Blä inget kul att vara hemma.

Saknar dig!

2009-03-11 @ 22:15:56
URL: http://enforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0