utmanad

Utmaningen:
- Länka till den som utmanat. http://www.inus.blogg.se/
- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv meddelande i de sju personernas blogg så de vet om inlägget!

7 sanningar om mig:
- jag är opersonligt oberoende(?)
- jag är inte rädd för spindlar, bara ögonen
- jag är ibland osäker som person
- jag ljuger oftare för mig själv än för andra
- jag ser ibland mig själv som den bästa personen jag kan bli...
- .. och ibland rädd för att bli en sämre.
-  jag är rädd för att börja gymnasiet nu efter nian.
JAG UTMANAR NU
7 kompisar ?

KÖTTA
Postat av: Anonym

kan du lägga upp fler bilder på dig och din pojkvän? :D ni e söta

2009-03-21 @ 16:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0