Wipeout, botemedel för tillfällig tråksyndrom

ja haha, vad mer kan jag säga, eftersom att jag inte orkar göra så mycket annat just nu så sitter jag bara här och luffar, jag vet att det var något som skulle hända idag men jag har ingen aning om vad :o , hm knäppt. men elafall. För att stilla min tråkighets hysteri tog jag ut allt på att skratta åt olika klipp av wipeout från america medans jag sitter och käkar ben&jerrys baked alaska(?) från paketet, ooh ibland är det för skönt att vara hemma, haha trivsamt, lite rastlös men vafan. nu ska jag ta mig ett glas cola!
May the force be with you all.

hej så länge.<3

KÖTTA
Postat av: Li

Vart haru köpt dina tights?

2009-03-15 @ 12:09:00
Postat av: therese

sv: Dom är köpta på Åhlens ;)

2009-03-15 @ 15:32:01
URL: http://thresrojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0