BABUSHKA

Hello , ett inlägg lite för sent men vafan, bättre sent än aldrig ;)
Japp som sagt brukar jag inte skriva så ofta på helger men ja, nu kör jag bara, Igår var jag och räffade vänner som t.ex Jennifer och Felicia, Massa fler men jag orkar inte rabbla , känndes som att jag träffade alldeles för många igår, några mindre roliga händelser inträffade ursh. Tack till er som gibbade igår, haha. Ela fall kom hem alldeles för sent i går med tanke på att jag fortfarande är för liten för att komma hem när jag vill haha.. ( fan ). Idag har jag mest segat Jag mår så jävla illa, har träffat min käre jennifer car ute och köpte årets första egenköpta glass, TWISTER, yeah. gott som fan.

Nu snart är det dags för mig och dra ut min tumme ur arslet och hasa mig iväg i någon affär och köpa nya kläder, det jag verkligen behöver mest är en så kallad balklänning, ja ni vet den alldeles för fina klänningen man bara har andvändning för en gång per livstid, haha jag måste skaffa en om jag nu ska gå på balen , jag fuderar starkt  på att helt enkelt inte gå, känns så himla deprimerande bara, sen är ju allting bara slut,, vad vore väl en bal på slottet dötrist, långtråkig,..

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0