"Hjärnskakning"

hej hallå.
tänkte att jag kundka skriva någon för en gångs skull. Ja sitter och kolalr på sex and the city och känner mig ensam och tråkig. Ja jag var med om en inte så oväntad upplevelsa idag, jag fick nästan en hjärnskakning, ja du läste rätt. Men det är mitt smeknamn tyvärr, jag kallas allt från klumpig till snubble trouble.. hm. Ela fall, det var idrott, den mest farliga utmaningen om man är min art, förra gången fick jag en fotboll i huvet och snubbla på min egen fot, den här gången var det såklart staffett.. Ja behöver jag säga mer.?  Det är klart att jag är så ouppmärksam att jag inte ser att hjalmar och Jonte KUTAR mot mig BANGTJOFFBOMTJOFFBOM sa det och jag flög ner på marken med hjalmar och jonte på mig ( typ), ja, efter en sek var allt svart och sen såg jag felicia, skratta gjorde jag också., men satan vad ont det gjorde, orkade inte med idrottspasset och måde illa istället, en väldigt orolig lärare anna tvingade mig ringa hem till mamma så hon skulel hålla koll på mig så jag inte skulle somna hemma ifall att jag hade fått en lätt hjärnskakning, men ärsh vafan jag är ju kngen kärring, jag klarar mig! . fyfan,. Så det var ju kul!

Åkte på 10 fiskbullar i hummersås match mot några randoms,trevligt, det gick som det gick, kallt var det också. men tänkte inte så mkt på det eftersoma tt jag var ganska så inne i matchen haha.,

märkligt att jag har ramlat snubblat gjort illa mig blödit och allt men inte brytit ett enda ben i kroppen!? siiiiick eller vad? najs, har heller aldrig blivit stucken av en geting, bara så ni vet, och nu gör ni det.
men nu ska jag pluggeliplugga , puss på mormor.

KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0