Min egna lilla lista

 Vad som Behövs!?
  • Ett par nya leggings, BEACHA
  • Nya tights. hm lyckas alltid gör sönder dom,
  • En ny jeans jacka, kanske behövs nu när det verkar vara ganska  (inne) hahah
  • Ett par schyssta basplagg , linne, ribbat linne tisha tröja osv
  • En paljett linne, klänning, snälla misstolka mig inte när jag säler paljett, letat efter det ett långt tag nu :/
  • Samma sak med en blommig top. måste hittas,
  • En par Fräcka Höööööga skor, yes, ( jag är kort ! )
  • Ett par söta ballerina skor, - for when you really need it!
  •  Nya shorts, mina verkar magnitiserats bort från mig eller någonting, för dom finns inte kvar ? 
  • Solglajjor  

och såklart en ny KOFTA  GOOSH!


KÖTTA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0