Torsdag

tjatja!
just as any other day , vaknade jag alldeles för trött. hade ingenting att sätta på mig och ville bara skjuta mig själv i huvudet. Men dagen lyckades faktiskt bli trevlig. Äntligen har jag kommit någonstans i skolan, jag har äntligen nästan ingenting kvar att göra jag är lyckligast på jorden. Sofia har kommit hem idag från barcelona, jag har saknat den lilla pricken väldigt mycket!

Idag var en typisk såndär, Jag-ska-åka-till-stan-men-orkar-igentligen-inte-dag-men-jag-åker-ändå-för-jag-sa-att-jag-skulle-följa-med-och-det-blev-faktiskt-riktigt-kul-tripp-till-stan-Dag!

Emma hittade sin söta balklänning från french connection, hm priset går jag inte in på :) Den var söt iaf! Dennis har hittat en guldig slips, hallelujah. Hehe han är väll en go typ visst? :D

åt en goooooood middag på donken med Felicia och Emma, och nu känner jag fettet bullra i magen, dags för en kopp te. puss på mormor <3

Ps. Emma borde igentligen börja planera sin begravning med tanke på vad hon gjorde idag,  gaaah! :@

KÖTTA
Postat av: Anonym

hah tss...

2009-05-28 @ 22:56:00
Postat av: Sofia

SAKNAR DIG BABE!

2009-05-29 @ 00:27:39
URL: http://enforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0