therese

Jag är trött, trött på mig själv. hur jag är, vad jag gör, jag är trött på att vara den där korkade tjejen alla skrattar åt, jag är trött på att alltid vara spontan, att jag inte har någon tidsuppfattning och att jag ofta är liite för snäll. Jag är trött på att jämt bli nerklamrad, kommenterad och alltid vara den sega som inte har någonting att komma med, den som ingen skulle lyssna på om någonting hände, eller den som är för dum för sitt eget bästa och inte har någon egen vilja, den som har hatar att ljuga men samtidigt svårt säga hela sanningen, den som alltid ger sig. Den som inte har något bra självförtroende. Den som är för svag.


Men hur trött jag än är på mig själv, så är jag mig själv och kommer alltid att vara det, jag är den bästa människan jag någonsin kan bli, och jag kanske inte alltid visar det. Jag kanske utstrålar mig som en väldigt spontan och korkad tjej, men jag orkar inte ta mer skit okej, jag är inte någon leksak, jag har känslor.  :)


KÖTTA
Postat av: anna

DU ÄR DEN BÄSTA THERESEN I VÄRLDEN ! Den bästa theresen i mitt liv faktiskt, även fast vi inte är med varandra idag tycker jag fortfarande det & jag kommer också fortsätta att tycka det ! <3

2009-05-10 @ 23:27:51
URL: http://mtrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0